Sayfalar

12 Nisan 2013 Cuma

4 el piyano keyfi


Virtüözlerden Karşıyaka’ya...

4 Mart 2013’te Özgür Ünaldı ve Kandemir Basmacıoğlu’nun 4 el resitaline gittim. Kandemir Hoca, benim piyano hocam. Onu sahnede dinlemekten ayrıca mutlu oldum.

İki piyanistin de performansları ve parça seçimleri çok başarılıydı. Benim için de 4 el dinlemek ilginç bir deneyim oldu, 4 el sanki orkestra gibi ve dinlemesi çok keyifli… Neler çaldılar:

F.Schubert: Karakteristik marşlar D.886 No.1 ve 2
J.Brahms: Valsler Op.39 No:1-2-3-11 ve 15 (not: no15, THY’nin kabin içi müziği J )
A.Dvorak: Slav Dansları Op.46,2.kitap No:8 (bu parçayı çok sevdim J), Op.72 No.2
S.Rachmaninov Dört el için 6 parça Op.11, Barcaroller, Scherzo, Theme Russe
W.A.Mozart: Dört el için sonat K.358 Si Bemol Major

Yukarıdakilerden birkaç müziği, internetten bulabildiğim kadarıyla ekliyorum. Bulduklarım 4 el piyano değil ne yazık ki... Canlı dinleme şansı tekrar bulana kadar elimizde bunlar var :)


0 yorum:

Yorum Gönder